‫ نحوه گزارش مشکل

مدیریت مدیریت

از اینکه می‌خواهید ما را در بهبود این نرم‌افزار یاری نمایید از شما متشکریم. لطفا در هنگام گزارش یک مشکل، ابتدا موضوعات موجود را از بخش "گزارش مشکل" مشاهده کرده و در صورت عدم وجود، موضوع جدیدی در آن بخش ایجاد نمایید. لطفا در هنگام گزارش مشکل، به منظور تسریع فرآیند شناسایی و رفع آن، مراحل زیر را گام به گام پیش رفته و اطلاعات لازم را به تیم پشتیبانی ارائه نمایید.

  1. نسخه شبکه اجتماعی خود را بیان کنید.
  2. نسخه افزونه یا پوسته‌ای که برای شما مشکل‌زا شده است را بیان کنید.
  3. نام و نسخه سیستم عامل مورد استفاده خود را بیان کنید.
  4. نسخه PHP و MySQL مورد استفاده خود را بیان کنید. تمامی اطلاعات مورد نیاز برای فهمیدن نسخه MySQL و PHP رایانه شما در "اینجا" قرار دارد.
  5. از وجود حداقل نیازهای سرور برای اجرای شبکه اجتماعی که در "اینجا" بیان شده، اطمینان حاصل نمایید.
  6. آیا این مشکل از ابتدا وجود داشت؟ یا پس از گذشت زمان، تغییر یا اجرای سناریوی مشخصی به وجود آمد؟
  7. آیا از افزونه‌ای خارجی (به‌جز افزونه‌های درگاه) استفاده می‌کنید؟ آیا آن را غیرفعال کرده‌اید تا مطمئن شوید مشکل از آن نیست؟
  8. آیا اخیرا افزونه یا پوسته‌ای را به‌روزرسانی کردید؟
  9. آیا حالت Debug را فعال کرده‌اید؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فعال‌سازی حالت Debug به "اینجا"مراجعه کنید.
  10. آیا در کنسول مرورگر، خطایی به شما نمایش داده می‌شود؟ (برای دسترسی به کنسول در اغلب مرورگرها، می‌توانید دکمه راست موشواره را بر روی صفحه فشرده و از داخل منو، گزینه Inspect Element را انتخاب نمایید.)
  11. آیا سعی بر حذف اطلاعات ذخیره‌شده در Cache و Cookie مرورگر خود کرده‌اید؟
  12. نام و نسخه مرورگر خود را بیان کنید.
  13. آیا CSS سفارشی برای شبکه اجتماعی خود تولید کرده‌اید؟
  14. در صورت امکان، تصویری از مشکل پیش‌آمده تهیه کرده و آن را به موضوعی که مشکل در آن مطرح شده، ضمیمه کنید.
  15. اگر از طریق سناریوی خاصی به مشکل برمی‌خورید، آن را هم به صورت مرحله به مرحله شرح دهید. همچنین هر اطلاعات دیگری که برای پیدا کردن مشکل به تیم پشتیبانی کمک می‌کند نیز اضافه کنید.
ویرایش شده توسط مدیریت (20 شهریور 1395)
سازنده: مدیریت زمان ایجاد: 10 مرداد 1395 زمان اتمام: 10 مرداد 1395
این موضوع مهم است
این موضوع بسته شده است