‫ اشکالات افزونه پیامک

داود

سلام

در افزونه پیامک چند تا اشکال وجود داره:

1- موقع وارد کردن شماره همراه، اعداد حتما باید به صورت لاتین وارد بشه اگر به صورت  فارسی وارد بشه قبول نمیکنه

2- بعضی از شماره همراه ها به دلیل غیرفعال کردن تبلیغات در لیست سیاه مخابرات قرار گرفتن، برای همین کد فعالسازی برای کاربر ثبت نام کننده ارسال نمیشه ( پیشنهاد: اگر ممکنه ، این قسمت طوری طراحی بشه که وقتی کاربر شماره همراه را وارد میکنه اگر در لیست سیاه مخابراته ، به کاربر اعلام کنه)

3- وقتی در قسمت دعوت به سامانه شماره ای وارد میکنم و ارسال میکنم هیچ پیامی به شماره مورد نظر ارسال نمیکنه ، حتی در پنل پیامکی هم نگاه کردم چیزی ثبت نمیشه

من از پنل پیامکی فراپیامک استفاده میکنم

من اول در سامانه پیامکی رهیاب ثبت نام کردم ، تمامی مدارکی هم که خواسته بودن براشون ایمیل کردم ولی بعد از یک هفته پنل من فعال نشد دوباره باهاشون تماس گرفتم گفتن که یه فرم براتون ارسال میکنیم باید این فرم را پر کنید و برامون ارسال کنید منم کلا بیخیال شدم و در سایت فراپیامک ثبت نام کردم و بلافاصله بعد از ثبت نام، اکانت من فعال شد

ویرایش شده توسط داود (8 دی 1396)
سازنده: داود زمان ایجاد: 8 دی 1396 زمان اتمام: 9 دی 1396

پاسخ‌ها:

مرتب‌سازی بر اساس
اسماعیل میروکیلی

سلام

موارد مطرح شده در دست بررسی قرار گرفت، نتیجه به شما اعلام خواهد شد

با تشکر از بازخورد شما

اسماعیل میروکیلی

موارد اول و دوم توسط تیم توسعه شناسایی و در دست بررسی قرار گرفت.

در مورد سوم لطفا موارد زیر را بررسی کنید:

مکانیزم دعوت به این صورت است که پیامک‌ها در جدول iissms_waitlist قرار می‌گیرد و بعد از گذشت مدتی توسط cron حذف و ارسال می‌شوند. پس cron شما باید فعال باشدُ برای اطمینان جدول را بررسی کنید تا پیامک‌های ثبت شده حذف شده باشند.

مورد بعدی لیست سیاه است، برخی از شماره‌ها پیام‌های تبلیغاتی را بسته‌اند و پیامک‌های پنل به آن‌ها ارسال نمی‌شود، برای بررسی این مورد در داخل پنل فرا پیامک در قسمت تست پیامک، شماره خود را تست کنید. اگر مشکل لیست سیاه بود باید با اپراتور فراپیامک  ‌(جهت استفاده از شرایط جدید خطوط پیامکی که در وسط صفحه مدیریت پنل پیامکی قابل مشاهده است)تماس بگیرید.

لطفا از صحت تنظیمات افزونه فراپیامک هم اطمینان حاصل کنید، مخصوصا نشانی‌های اینترنتی


 

ویرایش شده توسط اسماعیل میروکیلی (9 دی 1396)
داود
داود 9 دی 1396

ممنون از پاسخ شما

جدول iissms_waitlist بررسي كردم موردي وجود نداشت

مطلبي هم كه در مورد خدماتي كردن شماره بود مطالعه كردم كه متاسفانه شامل حال من نميشه، اين مورد مربوط به سازمان ها و شركت ها ميشه، و براي افراد حقيقي راهكاري پيشنهاد ندادن

تنظيمات افزونه فراپيامك را دوباره بررسي كردم مشكلي نداره

كدفعالسازي به شماره اي كه در ليست سياه مخابرات قرار نداره ارسال ميشه و مشكلي نداره ولي در هنگام دعوت به سامانه هيچ پيامي ارسال نميشه

اسماعیل میروکیلی

مورد دیگه اینه که شماره‌ای که دعوت را برای آن ارسال می‌کنید، اگر در سامانه وجود داشته باشد یعنی فردی در سامانه ثبت نام کرده و این شماره را ثبت کرده، پیامک دعوت دریافت نمی‌کند

شماره مورد نظر خود را در جدول base_question_data جست و جو کنید، اگر وجود داشته باشد پیامک به آن ارسال نمی‌شود

لطفا این مورد را نیز بررسی کنید

ویرایش شده توسط اسماعیل میروکیلی (9 دی 1396)
داود
داود 9 دی 1396

موردي كه گفتيد را بررسي كردم

درست بود به شماره اي كه دعوت نامه ارسال كرده بودم عضو سايت بود

براي شماره جديد ارسال كردم، پيام ارسال شد

نميشه كاري كرد كه وقتي شماره اي را براي دعوت كردن وارد ميكنيم اگر عضو سايت بود به كاربر اطلاع بده؟

يا جستجوي كاربر با استفاده از شماره همراه اضافه بشه كه كاربر اول شماره موردنظر خودش را جستجو كنه اگر عضو نبود بعد دعوت نامه بفرسته

اگر امكانش هست اسم دعوت كننده هم داخل متن دعوت نامه اضافه كنيد

ممنون

ویرایش شده توسط داود (9 دی 1396)
اسماعیل میروکیلی

با تشکر از توجه شما

امکان بررسی عضویت شماره موبایل در افزونه دعوت در دست بررسی قرار گرفت و در نسخه‌های آینده افزوده خواهد شد.

در مورد ذکر اسم دعوت‌کننده در پیامک، یکی از اهداف و نیازمندیهای افزونه دعوت این است که دعوت‌کننده مشخص نشود تا نقش‌های مدیریت فاش نشود، متاسفانه امکان افزودن این مورد وجود ندارد.

داود
داود 9 دی 1396

در قسمت دعوت افراد با ايميل، ايميلي كه ارسال ميشه نام دعوت كننده هم نوشته ميشه

داود
داود 9 دی 1396

در نسخه هاي قبلي اسم دعوت كننده را مينوشت

الان در نسخه جديد تست كردم اسم دعوت كننده نوشته نميشه

اسماعیل میروکیلی

این تغییر آگاهانه برای عدم فاش شدن نقش‌های مدیریت انجام شده

این موضوع بسته شده است