‫ تنظیمات SMTP

ساشا مهدوی

نحوه تنظیم SMTP در بخش تنظیمات چگونه است؟

سازنده: ساشا مهدوی زمان ایجاد: 10 مرداد 1395 زمان اتمام: 1 شهریور 1396

پاسخ‌ها:

مرتب‌سازی بر اساس
محمد آقاعباسلو تیم توسعه
محمد آقاعباسلو 10 مرداد 1395

به منظور ارسال رایانامه توسط شبکه اجتماعی شما به کاربران، کاربر مدیر در بخش تنظیمات SMPT می‌بایست اطلاعات مورد نیاز شامل میزبان رایانامه به همراه پورت، نام کاربری، رمز عبور و نوع اتصال را تعیین کند. کاربر مدیر باید توجه داشته باشد که بعد از ذخیره اطلاعات، امکانی برای تست اتصال به میزبان رایانامه برای او نمایش داده می‌شود و حتما از صحت اطلاعات وارد شده مطمین شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از SMTP به "اینجا" رجوع نمایید.

ویرایش شده توسط مدیریت (15 شهریور 1395)
مهدی اسدی 4 مهر 1395
نقل قول از محمد آقاعباسلو

به منظور ارسال رایانامه توسط شبکه اجتماعی شما به کاربران، کاربر مدیر در بخش تنظیمات SMPT می‌بایست اطلاعات مورد نیاز شامل میزبان رایانامه به همراه پورت، نام کاربری، رمز عبور و نوع اتصال را تعیین کند. کاربر مدیر باید توجه داشته باشد که بعد از ذخیره اطلاعات، امکانی برای تست اتصال به میزبان رایانامه برای او نمایش داده می‌شود و حتما از صحت اطلاعات وارد شده مطمین شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از SMTP به "اینجا" رجوع نمایید.


البته به علاوه راهنمایی دوستمون، بایستی امکان دسترسی با پروتکل های با امنیت پایین تر رو حتما در سرویس دهنده ایمیلتون برای اکانتی که میخواین باهاش ارتباط برقرار کنین رو فعال کنین وگرنه با خطای Authentication مواجه میشین.
مسلم حبیبی مدیریت
مسلم حبیبی 4 مهر 1395
نقل قول از مهدی اسدی
نقل قول از محمد آقاعباسلو

به منظور ارسال رایانامه توسط شبکه اجتماعی شما به کاربران، کاربر مدیر در بخش تنظیمات SMPT می‌بایست اطلاعات مورد نیاز شامل میزبان رایانامه به همراه پورت، نام کاربری، رمز عبور و نوع اتصال را تعیین کند. کاربر مدیر باید توجه داشته باشد که بعد از ذخیره اطلاعات، امکانی برای تست اتصال به میزبان رایانامه برای او نمایش داده می‌شود و حتما از صحت اطلاعات وارد شده مطمین شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از SMTP به "اینجا" رجوع نمایید.


البته به علاوه راهنمایی دوستمون، بایستی امکان دسترسی با پروتکل های با امنیت پایین تر رو حتما در سرویس دهنده ایمیلتون برای اکانتی که میخواین باهاش ارتباط برقرار کنین رو فعال کنین وگرنه با خطای Authentication مواجه میشین.

yes
مهدیار 10 مهر 1395

پس از انجام تنظیمات SMTP و دریافت پیام صحت اطلاعات وارد شده، همچنان هیچ ایمیلی از سامانه به کاربر به عنوان رایانامه فعالسازی ارسال نمیگردد.

دلیل این مشکل چیست؟

(کلا از سامانه رایانامه ارسال نمیگردد)

یاسر علیمردانی تیم توسعه

کارگزاری که از آن استفاده کردید چیست؟ آیا گوگل است؟ باید کارگزار استفاده شده قابلیت ارسال رایانامه داشته باشد. برای مثال برای حساب‌های کاربری گوگل، می‌بایست اجازه ارسال رایانامه توسط حساب کاربری را تایید کنید.

مهدیار 13 مهر 1395

از میزبان اختصاصی در ایران (لینوکس - Cpanel) استفاده میکنم.

امکان ارسال و دریافت ایمیل از وبمیل وجود دارد ولی از سایت طراحی شده (موتوشاب) هیچ ایمیلی ارسال نمیگردد.

ویرایش شده توسط مهدیار (13 مهر 1395)
یاسر علیمردانی تیم توسعه

آیا این موضوع را با شرکتی که از آن cpanel را خریداری کردید، مطرح کرده‌اید؟ دلیل این نکته این است که موتوشاب صحت اطلاعات شما را تایید کرده است. پس احتمال این‌که این مشکل از سمت میزبان(سرور) باشد نیز وجود دارد.

یاسر علیمردانی تیم توسعه
یاسر علیمردانی 1 شهریور 1396

همچنین شما می‌بایست cron job مورد نیاز موتوشاب را که در آدرس ow_cron/run.php هست هر دقیقه اجرا نمایید.

این موضوع مهم است
این موضوع بسته شده است