نحوه تنظیم SMTP در بخش تنظیمات چگونه است؟
پاسخها:
مرتبسازی بر اساسبه منظور ارسال رایانامه توسط شبکه اجتماعی شما به کاربران، کاربر مدیر در بخش تنظیمات SMPT میبایست اطلاعات مورد نیاز شامل میزبان رایانامه به همراه پورت، نام کاربری، رمز عبور و نوع اتصال را تعیین کند. کاربر مدیر باید توجه داشته باشد که بعد از ذخیره اطلاعات، امکانی برای تست اتصال به میزبان رایانامه برای او نمایش داده میشود و حتما از صحت اطلاعات وارد شده مطمین شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از SMTP به "اینجا" رجوع نمایید.
به منظور ارسال رایانامه توسط شبکه اجتماعی شما به کاربران، کاربر مدیر در بخش تنظیمات SMPT میبایست اطلاعات مورد نیاز شامل میزبان رایانامه به همراه پورت، نام کاربری، رمز عبور و نوع اتصال را تعیین کند. کاربر مدیر باید توجه داشته باشد که بعد از ذخیره اطلاعات، امکانی برای تست اتصال به میزبان رایانامه برای او نمایش داده میشود و حتما از صحت اطلاعات وارد شده مطمین شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از SMTP به "اینجا" رجوع نمایید.
البته به علاوه راهنمایی دوستمون، بایستی امکان دسترسی با پروتکل های با امنیت پایین تر رو حتما در سرویس دهنده ایمیلتون برای اکانتی که میخواین باهاش ارتباط برقرار کنین رو فعال کنین وگرنه با خطای Authentication مواجه میشین.
به منظور ارسال رایانامه توسط شبکه اجتماعی شما به کاربران، کاربر مدیر در بخش تنظیمات SMPT میبایست اطلاعات مورد نیاز شامل میزبان رایانامه به همراه پورت، نام کاربری، رمز عبور و نوع اتصال را تعیین کند. کاربر مدیر باید توجه داشته باشد که بعد از ذخیره اطلاعات، امکانی برای تست اتصال به میزبان رایانامه برای او نمایش داده میشود و حتما از صحت اطلاعات وارد شده مطمین شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از SMTP به "اینجا" رجوع نمایید.
البته به علاوه راهنمایی دوستمون، بایستی امکان دسترسی با پروتکل های با امنیت پایین تر رو حتما در سرویس دهنده ایمیلتون برای اکانتی که میخواین باهاش ارتباط برقرار کنین رو فعال کنین وگرنه با خطای Authentication مواجه میشین.
پس از انجام تنظیمات SMTP و دریافت پیام صحت اطلاعات وارد شده، همچنان هیچ ایمیلی از سامانه به کاربر به عنوان رایانامه فعالسازی ارسال نمیگردد.
دلیل این مشکل چیست؟
(کلا از سامانه رایانامه ارسال نمیگردد)
کارگزاری که از آن استفاده کردید چیست؟ آیا گوگل است؟ باید کارگزار استفاده شده قابلیت ارسال رایانامه داشته باشد. برای مثال برای حسابهای کاربری گوگل، میبایست اجازه ارسال رایانامه توسط حساب کاربری را تایید کنید.
آیا این موضوع را با شرکتی که از آن cpanel را خریداری کردید، مطرح کردهاید؟ دلیل این نکته این است که موتوشاب صحت اطلاعات شما را تایید کرده است. پس احتمال اینکه این مشکل از سمت میزبان(سرور) باشد نیز وجود دارد.
همچنین شما میبایست cron job مورد نیاز موتوشاب را که در آدرس ow_cron/run.php هست هر دقیقه اجرا نمایید.