استفاده از موتوشاب میتواند برای بسیاری از کسبوکارهای بزرگ و کوچک، فواید بسیاری داشته باشد. در این مطلب به برخی از مهمترین نمونههای استفاده مفید از موتوشاب برای توسعه کسبوکارهای اینترنتی میپردازیم.
- استفاده از شبکههای اجتماعی به عنوان بستر ارتباطی با مشتریان:
بسیاری از شرکتها اقدام به ایجاد شبکه اجتماعی خاص شرکت خود برای ارتباط با مشتریان و تبلیغات میکنند. در این شبکهها معمولا بازیها و امکانات تفریحی دیگری با تاکید بر برند کسبوکار مربوطه جهت جذب مشتریان ارائه میشوند.
- استفاده از شبکههای اجتماعی سازمانی:
راهکار دیگری که برخی از شرکتها از آن بهره میبرند، ایجاد یک شبکه اجتماعی برای تعاملات و تبادلات داخل شرکت و یا سازمان است. معمولا این شبکه اجتماعی به صورت یکپارچه، در ارتباط با سایر سامانههای سازمان علی الخصوص سامانه برنامهریزی منابع سازمانی (ERP) و ارتباط با مشتری (CRM) عمل میکند تا حداکثر کارایی را برای سازمان به ارمغان آورده و تعامل با کاربران و مشتریان تا آنجا که ممکن است تسهیل شود.
با استفاده از موتوشاب میتوانید شبکههای اجتماعی موردنیاز شرکت و سازمانتان را در کوتاهترین زمان، با مناسبترین امکانات مدنظر خود توسعه دهید.